Stichting Goed voor Elkaar - Lotus 2e Hands heeft over de tweede helft van 2017 een financieel verslag gemaakt. U kunt het verslag inzien door hier te klikken. Het verslag is ook gepubliceerd op onze ANBI pagina.

Kom op zaterdag 24 februari shoppen bij Lotus 2de hands en geniet van een gratis kopje snert. U kunt vanaf zaterdag 24 februari dames-, herenkleding en schoenen voor maar €1,- per item kopen ! Ook de kinderkleding en schoenen blijven in de verkoop, namelijk 3 items voor €1,50 ! Kom dus gezellig langs voor koopjes en een kopje snert.

Dankzij de tomeloze inzet van onze vrijwilligers, sponsors en betrokken buurtbewoners is onze verwendag voor de minima ook dit jaar weer een succes geworden. Voor de verwendag waren acht dames uitgenodigd die werden getrakteerd op een high tea, daarnaast werden ze door ons cosmetisch team in de watten gelegd.

Sponsor voor deze dag was Anthony Burger.

Goede dames- heren en kinderkleding, schoenen, accessoires. Winterkleding in het bijzonder. Ook klein meubilair is welkom. Koopt u een nieuwe fiets ? Doneer uw oude (maar in goede staat verkerende) fiets aan de stichting ! Neem contact op via telnr: 0610191631.

Elektricien (vrijwilliger)

Stichting Goed voor Elkaar is op zoek naar een elektricien (vrijwilliger). We zoeken iemand die met verstand van zaken de verlichting in onze winkel  Lotus 2de hands kan repareren. Bent u geïnteresseerd, wilt u meer informatie ? Neem contact op via e-mail of telefoon: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0610191631

De drie Walcherse gemeenten hebben gezamenlijk een magazine uitgegeven.
Speciaal gericht op kinderen en ouders die rond moeten komen van een laag inkomen.
Het gratis magazine bestaat uit twee delen, een deel gericht op kinderen en een deel gericht op ouders.

Het deel voor kinderen bevat een overzicht van leuke ideeën en activiteiten, die zij met vriendjes of vriendinnetjes kunnen doen. Het leuke is dat hier geen of weinig geld voor nodig is, ook geen goed weer, gewoon goede zin, dat is al genoeg!

Voor de ouders bevat het magazine een overzicht van regelingen en fondsen die een (financieel) steuntje in de rug geven en vergoedingen verstrekken voor binnen- en buitenschoolse activiteiten voor kinderen. En die zijn er niet alleen voor mensen met een uitkering. Ook met een laag inkomen komen mensen soms in aanmerking.

Het magazine wordt aangeboden via onder andere de stadskantoren op Walcheren, de balie van Orionis Walcheren, de balies van Porthos, bibliotheken en de voedselbank. Het is ook te vinden in Lotus 2de hands winkel.

Er is ook een digitale versie, deze is hier te lezen.