Zo winkelt u veilig bij Lotus:

• Zonder afspraak winkelen kan weer vanaf woensdag 28 april.
  • Er kunnen maximaal 3 bezoekers tegelijk winkelen.
  • Tijdens het winkelen vragen we u 1,5 meter afstand van anderen te houden en een mondkapje te dragen.
  • Een hulpbehoevende en ondersteuner tellen samen als 1 klant.
  • Betaal zoveel mogelijk contactloos.
  • Bij droog weer staan er stoeltjes buiten zodat wachtende klanten op 1,5 meter afstand kunnen wachten.

Vanaf zaterdag 6 maart 2021 is het bij onze Lotus 2e hands winkel mogelijk om te winkelen op afspraak! De winkel zal vanaf 6 maart op de donderdagen en zaterdagen geopend zijn. Vanaf 17 maart is de winkel ook op de woensdagen geopend!

Onze wintercollectie gaat in de uitverkoop! Alle dames-, heren- en kinderkleding en schoenen €2,- per stuk!!!!

Voorwaarden:
-- Maximaal 2 klanten per tijdslot
-- De winkel is geopend van 11.00 tot      15.00uur. U kunt een tijdslot van 30min of 60min reserveren per heel of half uur (11.00 of 11.30 etc.)
-- U kunt alleen een online afspraak maken via de website www.stichtinggoedvoorelkaar.nl. U selecteert een datum en tijdslot. En vult uw naam, email en telefoonnummer in. U kunt op zijn laatst tot 20.00uur de avond voordien uw afspraak reserveren.
-- Pas als u een email met bevestiging heeft ontvangen is uw afspraak ingepland. We vragen u vooral niet te vroeg te komen.
-- Wilt u de afspraak annuleren dan kan dit via de link in de bevestigingsmail. Graag op zijn laatst tot 20uur de avond voor de afspraak.
-- Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even bij "spam" of "overige" berichten.

Wij zijn enthousiast om iedereen weer in de winkel te mogen ontvangen!

Lotus 2e hands winkel
Bogardstraat 33

Middelburg

Vanaf 1 maart kunt u de regeling Tijdelijke ondersteuning noodzakelijke kosten (TONK) aanvragen. Deze nieuwe regeling is voor huishoudens die door de coronacrisis tijdelijk minder inkomen hebben en hierdoor in de financiële problemen raken.

TONK is er niet alleen voor zelfstandigen en ondernemers, zoals bij de Tozo. Ook als u in loondienst bent of was, kunt u in aanmerking komen voor TONK.

U kunt TONK krijgen voor maximaal zes maanden, tussen 1 januari 2021 en 1 juli 2021.
Aanvragen kan met terugwerkende kracht tot 1 januari 2021 en tot uiterlijk 1 september 2021.

U kunt de TONK-uitkering alleen aanvragen als u door de coronacrisis financiële problemen hebt en daardoor uw noodzakelijke (woon)kosten niet meer kunt betalen. Bent u om andere redenen in financiële problemen gekomen? Dan komt u niet in aanmerking voor een TONK-uitkering. Ook voor de kosten van de aflossing van leningen kunt u geen TONK-uitkering krijgen.

Vanaf 1 maart is het aanvraagformulier beschikbaar op de website van Orionis Walcheren. Heeft u vragen? Dan kunt terecht bij Orionis. Of neem contact op met de Sociale Cliëntenraad Walcheren.

Meer over de TONK regeling.

Lotus 2e hands winkel/Stichting Goed voor Elkaar

Onze stichting biedt hulp bij armoede in Zeeland. Wij bieden voor vooral gezinnen maar ook alleenstaanden materiële en praktische hulp.

Verder runnen wij Lotus 2de hands. Een gezellige winkel in het oude centrum van Middelburg. Hier bieden we tweedehands artikelen en kleding aan. Voor mensen uit onze doelgroep is er een speciale minimale prijs maar iedereen is van harte welkom.

Om ons werk mogelijk te maken zijn wij afhankelijk van sponsoring, giften en de inkomsten uit onze winkel. Stichting Goed voor Elkaar werkt volledig op non-profit basis en al het werk wordt gedaan door een enthousiast vrijwilligersteam. De stichting is ANBI.

Stichting Goed voor Elkaar KvK nummer: 220.63.937.

Bogardstraat 33
4331 BM Middelburg
0610191631

www.stichtinggoedvoorelkaar.nl

Rabobank rekeningnummer
NL 46 RABO 0 131 6335 62

Nomineer ons voor de:

Van 12 tot en met 23 maart; alle dames-, heren,- en kinderkleding én schoenen € 0,50 per stuk/per paar ! En alle tassen € 1,- per stuk ! (Alle andere acties vervallen.)