Lotus 2e hands winkel/Stichting Goed voor Elkaar

Onze stichting biedt hulp bij armoede in Zeeland. Wij bieden voor vooral gezinnen maar ook alleenstaanden materiële en praktische hulp.

Verder runnen wij Lotus 2de hands. Een gezellige winkel in het oude centrum van Middelburg. Hier bieden we tweedehands artikelen en kleding aan. Voor mensen uit onze doelgroep is er een speciale minimale prijs maar iedereen is van harte welkom.

Om ons werk mogelijk te maken zijn wij afhankelijk van sponsoring, giften en de inkomsten uit onze winkel. Stichting Goed voor Elkaar werkt volledig op non-profit basis en al het werk wordt gedaan door een enthousiast vrijwilligersteam. De stichting is ANBI.

Stichting Goed voor Elkaar KvK nummer: 220.63.937.

Bogardstraat 33
4331 BM Middelburg
0610191631

www.stichtinggoedvoorelkaar.nl

Rabobank rekeningnummer
NL 46 RABO 0 131 6335 62

Nomineer ons voor de:

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Klik hier en nomineer...

Van 12 tot en met 23 maart; alle dames-, heren,- en kinderkleding én schoenen € 0,50 per stuk/per paar ! En alle tassen € 1,- per stuk ! (Alle andere acties vervallen.)

Van donderdag 30 augustus tot en met zaterdag 1 september houdt Lotus 2e hands winkel de laatste Summersale ! Vul uw (zelf meegebrachte) big shopper met dames-, heren- of kinderkleding en schoenen voor maar €2,50 !! Lotus 2e hands Bogardstraat 33 Middelburg.

Stichting Goed voor Elkaar - Lotus 2e Hands heeft over de tweede helft van 2017 een financieel verslag gemaakt. U kunt het verslag inzien door hier te klikken. Het verslag is ook gepubliceerd op onze ANBI pagina.

Kom op zaterdag 24 februari shoppen bij Lotus 2de hands en geniet van een gratis kopje snert. U kunt vanaf zaterdag 24 februari dames-, herenkleding en schoenen voor maar €1,- per item kopen ! Ook de kinderkleding en schoenen blijven in de verkoop, namelijk 3 items voor €1,50 ! Kom dus gezellig langs voor koopjes en een kopje snert.