Van 12 tot en met 23 maart; alle dames-, heren,- en kinderkleding én schoenen € 0,50 per stuk/per paar ! En alle tassen € 1,- per stuk ! (Alle andere acties vervallen.)

Weer een nieuwe actie bij Lotus 2e hands ! Alle damesjurken € 2,- per stuk en alle damesrokken twee stuks voor € 2,- ! Verder: Alle dames- en herentruien, shirts, overhemden en blouses twee stuks voor € 2,- ! Dames- en herenbroeken twee stuks voor € 2,-. De dames-, heren-, en kinderschoenen, laarzen en schaatsen zijn nog steeds € 2,- per paar. Winterjassen, colberts € 2,- per stuk . Kinderkleding: drie stuks voor € 2,- . Op = Op. Gaat u deze winter met het gezin op wintervakantie? En heeft u nog skikleding nodig voor de kinderen? Kom dan eens een kijkje nemen bij Lotus 2e hands. Sinds enige tijd is de inrichting achter in de winkel veranderd. Benieuwd ? U bent van harte welkom !

Van donderdag 30 augustus tot en met zaterdag 1 september houdt Lotus 2e hands winkel de laatste Summersale ! Vul uw (zelf meegebrachte) big shopper met dames-, heren- of kinderkleding en schoenen voor maar €2,50 !! Lotus 2e hands Bogardstraat 33 Middelburg.

Stichting Goed voor Elkaar - Lotus 2e Hands heeft over de tweede helft van 2017 een financieel verslag gemaakt. U kunt het verslag inzien door hier te klikken. Het verslag is ook gepubliceerd op onze ANBI pagina.

Kom op zaterdag 24 februari shoppen bij Lotus 2de hands en geniet van een gratis kopje snert. U kunt vanaf zaterdag 24 februari dames-, herenkleding en schoenen voor maar €1,- per item kopen ! Ook de kinderkleding en schoenen blijven in de verkoop, namelijk 3 items voor €1,50 ! Kom dus gezellig langs voor koopjes en een kopje snert.

Dankzij de tomeloze inzet van onze vrijwilligers, sponsors en betrokken buurtbewoners is onze verwendag voor de minima ook dit jaar weer een succes geworden. Voor de verwendag waren acht dames uitgenodigd die werden getrakteerd op een high tea, daarnaast werden ze door ons cosmetisch team in de watten gelegd.

Sponsor voor deze dag was Anthony Burger.