Van donderdag 30 augustus tot en met zaterdag 1 september houdt Lotus 2e hands winkel de laatste Summersale ! Vul uw (zelf meegebrachte) big shopper met dames-, heren- of kinderkleding en schoenen voor maar €2,50 !! Lotus 2e hands Bogardstraat 33 Middelburg.

Stichting Goed voor Elkaar - Lotus 2e Hands heeft over de tweede helft van 2017 een financieel verslag gemaakt. U kunt het verslag inzien door hier te klikken. Het verslag is ook gepubliceerd op onze ANBI pagina.

Kom op zaterdag 24 februari shoppen bij Lotus 2de hands en geniet van een gratis kopje snert. U kunt vanaf zaterdag 24 februari dames-, herenkleding en schoenen voor maar €1,- per item kopen ! Ook de kinderkleding en schoenen blijven in de verkoop, namelijk 3 items voor €1,50 ! Kom dus gezellig langs voor koopjes en een kopje snert.

Dankzij de tomeloze inzet van onze vrijwilligers, sponsors en betrokken buurtbewoners is onze verwendag voor de minima ook dit jaar weer een succes geworden. Voor de verwendag waren acht dames uitgenodigd die werden getrakteerd op een high tea, daarnaast werden ze door ons cosmetisch team in de watten gelegd.

Sponsor voor deze dag was Anthony Burger.

Goede dames- heren en kinderkleding, schoenen, accessoires. Winterkleding in het bijzonder. Ook klein meubilair is welkom. Koopt u een nieuwe fiets ? Doneer uw oude (maar in goede staat verkerende) fiets aan de stichting ! Neem contact op via telnr: 0610191631.

Elektricien (vrijwilliger)

Stichting Goed voor Elkaar is op zoek naar een elektricien (vrijwilliger). We zoeken iemand die met verstand van zaken de verlichting in onze winkel  Lotus 2de hands kan repareren. Bent u geïnteresseerd, wilt u meer informatie ? Neem contact op via e-mail of telefoon: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 0610191631